БГ
EN
За Фондацията
Представяне
Партньори
Списание Homo Ludens
Представяне
Последен брой
Архив
Платформа Homo Ludens
За проекта
Театрални диалози
Театрални професии
Театър на киноекран
Издания
Дигитален архив
Представяне
Програма 2021
Допълнителни материали
Новини
За Фондацията
Представяне
Партньори
Списание Homo Ludens
Представяне
Последен брой
Архив
Платформа Homo Ludens
За проекта
Театрални диалози
Театрални професии
Театър на киноекран
Издания
Дигитален архив
Представяне
Програма 2021
Допълнителни материали
Новини
Начало
Камелия Николова
Камелия Николова
СТАТИИ от Камелия Николова
70 ГОДИНИ ОТ ПЪРВАТА ПОСТАНОВКА НА „В ОЧАКВАНЕ НА ГОДО“ НА САМЮЪЛ БЕКЕТ
Брой 26/2023
/
Архив „Театър на ХХ век“
„ОРФЕЙ“ НА ЙЕРНЕЙ ЛОРЕНЦИ, ИЛИ „АХИЛЕСОВАТА ПЕТА“ НА ЧОВЕКА
Брой 26/2023
/
По театралните сцени
„Бурята“ на Робърт Уилсън в Народния театър, или демоните на властта в съня на Просперо
Брой 25/2022
/
По театралните сцени
Безкрайните театрални пространства на режисьора и КРИКОТЕКА
Брой 25/2022
/
На фокус
Жанет Спасова: Погледът назад е единственият начин да се противопоставим на изличаването на хуманното
Брой 25/2022
/
Личности
Колективни идентификации и номадски характер на театралния авангард в България през 20-те и 30-те години на ХХ век
Брой 24/2021
/
Теория & История
„Хамлет“ на Йохан Симонс откри Theatertreffen’2020 онлайн
Брой 24/2021
/
По театралните сцени
Стефан Германов: Пет театрални сезона в Пазарджик, или моят „Сън в лятна нощ” на Питър Брук
Брой 23/2020
/
Архив „Български театър“
Режисьорската адаптация
Брой 23/2020
/
На фокус
Историческият театрален авангард в България и сценичното пространство
Брой 22/2019
/
Архив „Български театър“
Иван Добчев: Театърът е живеене, което няма аналог
Брой 20/2017
/
Личности
Режисьорът в театъра днес, или режисьорът и кризата на идентичността
Брой 20/2017
/
На фокус
Мариус Донкин: Народният театър трябва да поставя жалони
Брой 20/2017
/
Личности
Актуалният философски театър отново на масата/на сцената
Брой 21/2018
/
По театралните сцени
Европейските театрални награди в годината на 30-годишния им юбилей
Брой 21/2018
/
По театралните сцени
“Британският театър на фестивала в Единбург’99”
Брой 1/2000
/
По театралните сцени
КОНТАКТ’2000 С ПОГЛЕД КЪМ МЛАДИЯ ЕВРОПЕЙСКИ ТЕАТЪР
Брой 2-3/2001
/
По театралните сцени
“ДИВАДЕЛНА НИТРА 2001” В ПРОЕКЦИИТЕ НА КЛАСИКАТА
Брой 4-5/2002
/
По театралните сцени
Рецептивни стратегии на модерната европейска драма в афиша на Народния театър през сезона 1918-1919 г.
Брой 6-7/2003
/
Теория & История
„Развратникът“ – един убедителен отговор на въпроса за театъра и широката публика
Брой 6-7/2003
/
По театралните сцени
Съвременната сценография: сбогувания и завръщания (за десетото издание на Пражкото квадриенале)
Брой 8-9/2003
/
По театралните сцени
ЗА МОРАЛА И АКРОБАТИКАТА
Брой 10/2004
/
По театралните сцени
КОГА ДЪРВЕНИТЕ ПТИЦИ ЛЕТЯТ, НАРИСУВАНИТЕ КОНЕ – ПРЕПУСКАТ И НАЛЪМИТЕ – ЦЪФТЯТ?
Брой 10/2004
/
По театралните сцени
ТЕАТЪР-УЪРКШОП: БРЕХТ И АНГЛИЙСКИЯТ ТЕАТЪР
Брой 11/2005
/
Теория & История
ФЕСТИВАЛЪТ В ЕДИНБУРГ: ЗАПАЗЕНА МАРКА НА СЪЖИТЕЛСТВОТО МЕЖДУ ТРАДИЦИЯ И ЕКСПЕРИМЕНТ
Брой 11/2005
/
Личности
“ПУХЕНИЯТ” И СЯНКАТА НА БЕКЕТ
Брой 11/2005
/
По театралните сцени
Хамлет (отново?) в центъра на този век
Брой 12/2006
/
По театралните сцени
ДИАЛОГ’07. КЛАСИКАТА ПО-ЖИВА ОТ ВСЯКОГА
Брой 13/2007
/
По театралните сцени
ТЕАТЪРЪТ, ПРЕСИЧАЩ ГРАНИЦИТЕ: ТЕАТЪРЪТ В ЕПОХАТА НА ТЕЛЕВИЗИЯТА, КОМПЮТЪРА И ИНТЕРНЕТ
Брой 13/2007
/
На фокус
За Харолд Пинтър: реквиемът се отлага
Брой 14/2009
/
In memoriam
Димитър Гочев: Днес театърът продължава да бъде важен и значим за човека
Брой 13/2007
/
Личности
ЕДНО КРАТКО ИЗДАНИЕ НА ФЕСТИВАЛА “ДИВАДЕЛНА НИТРА”, ЗА КОЕТО МОЖЕ ДА СЕ ПИШЕ ДЪЛГО
Брой 15/2011
/
По театралните сцени
Промени в отношението текст – представление в българския театър след 1989г.
Брой 15/2011
/
На фокус
110 години Стриндберг в България
Брой 16/2012
/
Теория & История
СРЕЩУ КАКВО СЕ БУНТУВА ТЕАТЪРЪТ ДНЕС?
Брой 16/2012
/
Дискусии
Театърът на „новия реализъм” на Томас Остермайер
Брой 17/2014
/
Представяме ви
Димитър Гочев: Театърът и катастрофите на човешкото
Брой 17/2014
/
In memoriam
Режисьорът между лимитираната свобода и тоталния контрол
Брой 18/2015
/
Теория & История
Да слушаш картини в „Носорози” на Йонеско
Брой 18/2015
/
По театралните сцени
Форсд Ентъртейнмънт: срещата като начин на съществуване
Брой 19/2016
/
Теория & История
“Квартет. Опасни връзки след края на света” и „Чайка” на Явор Гърдев: предизвикателствата на пространството
Брой 19/2016
/
По театралните сцени
WordPress Video Lightbox